OFTE STILLEDE SPØRGSMÅL

Hvis du ikke finder svaret her, så send os en mail til support@juuls.dk

HVORNÅR SENDER I MIN PAKKE?

Bestiller du inden klokken 14.00 på en hverdag, sendes din pakke som udgangspunkt samme dag. Ellers bliver din pakke afsendt dagen efter. Når vi har afsendt din pakke, vil du modtage en kvittering/faktura som bekræftels via din email.
 

BEMÆRK. I højtider og ved udsalg kan der være forlængede leveringstider.

JEG FÅR FEJLEN "THE PRICE OF THE ORDER DOES NOT VALIDATE"???

Der er vist opstået en teknisk fejl. Prøv at tømme din kurv helt, og starte på ny. Hvis det ikke virker så kontakt os på support@juuls.dk eller telefon 71 96 12 20

LEVERING?

Juul’s Vin og Spiritus leverer med Postnord og sender din pakke indenfor 24 timer (eller samme dag hvis du bestillinger før klokken 14.00). 

Du vil modtage din ordre allerede 1 - 3 dage efter bestillingsdagen.

Levering vil ske i dagtimer mellem klokken 08.00 og 16.00, men vi kan ikke love levering på specifikke tidspunkter. 

Skriv i kommentarfeltet hvis du har særlige ønsker til levering.
Hvis du ikke er hjemme og ingen særlige ønsker er angivet, vil du modtage en email fra PostNord ang. hvor og hvornår du kan afhente din pakke.

 

FRAGT?

Priser ved levering med Fragt: 

Indenfor DK = Koster 49 kr. i fragt 
Sverige = Koster 250 kr. i fragt
EU = Koster 250 kr. i fragt 

(NB: der vil i tilfælde af fragt til udlandet blive pålagt et gebyr svarende til de gældende retningslinjer) 

AFHENTNING I BUTIK - HVORNÅR OG HVORDAN?

Din ordre kan bestilles til afhentning i vores butik på Værnedamsvej.

Varer bestilt inden 07.00 mandag til fredag, til afhentning i butik, kan afhentes samme dag efter klokken 12.00. 

Sker din bestilling efter klokken 07.00 på hverdage kan du hente varen følgende dag, klokken 12.00 

Varer bestilt mellem 07.00 fredag og mandag 07.00 kan afhentes i butikken mandag efter 12.00. Afhentning i butikken er fragtfrit

 

ORDREBEKRÆFTELSE?

Du modtager automatisk en ordrebekræftelse efter din bestilling, derudover sender vi en faktura/kvittering når din pakke sendes fra vores lager.

Har du ikke modtaget en ordrebekræftelse, kan du tjekke dit spamfilter i din indbakke. 

Er ordrebekræftelsen fortsat ikke til at finde, må du endelig sende os en mail på support@juuls.dk.

MIN RABATKODE VIRKER IKKE?

Hvis du har fået en rabatkode og den ikke virker - kan det være der er betingelser den ikke lever op til. Hvis du har tjekket efter - og den stadigvæk ikke virker, eller på anden måde driller dig, så kontakt support@juuls.dk - så vil vi hjælpe dig hurtigst muligt.

Du kan også skrive til os på messenger via facebook hvis du foretrækker det : )

TILMELD DIG JUULS VIN & SPIRITUS NYHEDSBREV OG GÅ IKKE GLIP AF SPÆNDENDE NYHEDER, INFORMATION OM EVENTS OG EN MASSE GODE TILBUD.